środa, 23 października 2013

mydło Aleppo

Czego używacie do mycia twarzy i ciała? Ja ostatnio kupiłam mydło Aleppo polecone przez koleżankę i jestem bardzo zadowolona :-) Z wyglądu na zewnątrz przypomina trochę szare mydło, ale już po przekrojeniu okazuje się, że w środku ma zielony kolor. Moje mydło wygląda tak:
Legendarne mydło z Aleppo Bywa nazywane „MYDŁEM DOSKONAŁYM”, biorąc pod uwagę walory pielęgnacyjne jest to fakt niepodważalny. Mydło zrobione jest z trzech składników: oleju laurowego, oliwy z oliwek i dokładnie 0,01 % sody uzyskanej z wody morskiej. Olej laurowy – Naturalny antybiotyk! Ma silne działanie antyseptyczne i mocno nawilża. Skutecznie łagodzi dolegliwości i problemy skórne, takie jak trądzik, łuszczyca, atopowe zapalenia skóry, łojotok. Miliony ludzi na świecie przekonały się o jego leczniczym działaniu. Oliwa z oliwek skarbnica witaminy E, oprócz nawilżenia zapewnia odpowiedni poziom natłuszczenia i ochrony, ważny szczególnie dla skóry suchej. Regeneruje ją i opóźnia procesy starzenia.
źródło mydlarnia.info Ja od siebie mogę dodać, że mydło pieni się inaczej niż zwykłe mydła, jest "śliskie" w dotyku, ale nie "wymydla" się szybko, co sprawia, że jest wydajne i pomimo swojej ceny warte zakupu. Zwykłe mydło starczy nam na o wiele krócej i nie posiada takich walorów pielęgnacyjnych. Moim zdaniem warto spróbować. Cena to około 36 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz